F.A.Q.

Ofte stillede spørgsmål

Herunder er vores ofte stillede spørgsmål vedrørende alt fra vores arbejdstil til hvilken slags udstyr vi bruger. Skulle I ikke finde det I søger er I altid velkomne til at skrive til os.

Hvad sker der hvis flere par henvender sig om den samme dag?

Vi har først til mølle princip. Det vil sige, at hvis der er flere par der henvender sig, vil vi så vidt muligt informere alle parter om at der er flere om buddet. Herefter er det de første der “booker” os ved betaling af booking fee og underskrivning af kontrakt, som får datoen. 

Ja det kan vi helt sikkert. Vi ser faktisk helst at vi mødes før jeres store dag. På denne måde kan vi lige lære hinanden at kende og vi kan få afstemt forventninger. 

Det er muligt både at bestille prints gennem os eller gennem det onlinegalleri som I vil se når I modtager jeres billeder. Vi er sikre på at kvaliteten fra hjemmesiden er god, men da printfirmaet sender billederne direkte til jer, har vi ikke mulighed for at tjekke selve billederne før i får dem. 

Det er helt op til jer hvor længe I vil bruge på at få taget portrætter. Vi ser helst at der bliver sat en time af. Så er der både tid til at komme i den rigtige stemning og der kan prøves nogle forskellige locations. 

Det kan vi helt sikkert! Vi ser vores “bryllupspakker” som vejledende. Så ønsker I det ene, men ikke det andet kan vi helt sikkert finde på noget.

Vi går meget op i at I så vidt muligt ikke tænker over at vi er der. Vores fotografiske stil er enkel og dokumentarisk og vi elsker når folk ikke lægger mærke til os, for på den måde kan vi få de mest ægte øjeblikke. 

Vi har begge arbejdet som bryllupsfotografer hver for sig før vi i 2015 begyndte at tage billeder til bryllupper sammen. Vi har til sammen mere end 90 bryllupper bag os indtil videre, men tallet stiger hver måned. 

Vi bruger kun jeres billeder hvis vi har jeres samtykke. Så har vi fået et “ja” fra jer er der en god chance for, at vi lægger dem op på vores hjemmeside og instagram/facebookside. 

Ja, alle billeder vil blive leveret redigeret. Hvis I føler der mangler en situation, skal I bare kontakte os, så finder og redigerer vi billedet/billederne til jer.

Det er noget vi med jævne mellemrum bliver spurgt om, men som vi altid svarer nej til, og det er der flere grunde til. For at være helt sikker på, at I får de bedst mulige billeder tager vi altid lidt ekstra end nødvendigt. Det vil sige at en del af billeder er stort set ens. Endvidere skyder vi i formatet RAW, hvilket kræver et “rigtigt” billedbehandlingsprogram. En anden er, at vores kunder forhåbentlig vælger os fordi de kan lide vores stil og vi går meget op i, at levere samme høje kvalitet hver gang og det kan vi ikke hvis vi ikke gør produktet færdigt.

Ja det kan i godt, men kun hvis i har et møde med os. Vi har dog et stort varieret indhold af billeder her på siden, på vores Instagram og på vores facebookside, hvor I også burde kunne få et overblik over vores evner. 

I modtager jeres billeder via et onlinegalleri hvor I kan downloade, dele med venner og familie, samt bestille prints. 

Når I bestiller os vil vil der altid være 2 fotografer til stede. På denne måde kan vi få flere forskellige vinkler og I kan få mere varierede billeder.  

Antallet af modtagne billeder kan variere en del, men den vigtigste faktor er hvilken pakkeløsning I har valgt. Hvis I vælger heldagspakken vil I som minimum få 300 billeder. Vælger I halvdagspakken vil antallet af billeder være minimum 150 billeder. 

Vi prøver at lave jeres billeder så hurtigt som muligt, og I får altid et lille preview dagen efter jeres store dag. Normalt vil I kunne forvente at der vil gå 3 uger før jeres billeder er klar.